FITNESS

BE FIT

Są to zajęcia, które rozpoczynamy ogólnorozwojową rozgrzewką, ich głównym celem jest wzmocnienie mięśni ud, pośladków, brzucha oraz zwiększenie wydolności mięśnia sercowego. Intensywny trening oparty jest o zasadę treningu interwałowego czyli naprzemiennie intensywne i spokojne zestawy ćwiczeń. Be Fit ma za zadanie spalenie jak najwięcej tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym angażowaniu jak największej liczby grup mięśniowych. Podczas zajęć używam hantli, mini-band, stepów oraz sztang.

PILATES

Czy wiesz, że Joseph Pilates twierdził, że żaden z jego uczniów nie jest godny prowadzenia jego metodą, bo tylko on ją w pełni rozumie. Każdy z uczniów propagował swój warsztat dlatego zajęcia Pilatesu wyglądają różnie. Moje powstają w oparciu o podstawowe ćwiczenia tj. setka, most, które łączę w sekwencje wymuszające mocną pracę mięśni głębokich bodźcowanych z różnych stron. Jestem fanką Denise Austin, która uważana jest za współcześną „matkę Pilatesu” i to ona mnie inspiruje do tworzenia zajęć. Przyznaję, że zaczęłam doceniać tą formę, dopiero kiedy ją zrozumiałam i dziś robię wszystko, żeby klienci czuli o czym mówię.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

W dzisiejszych czasach wiele osób narzeka na bóle kręgosłupa, bądź ma zdiagnozowane schorzenia w określonych odcinkach kregoslupa (najczęściej w  lędźwiowym i szyjnym). Dlatego wykorzystując wiedzę o anatomii i fizjologii tworzę program zajęć, którego głównym celem jest wzmocnienie mięśni głębokich, ruchomości w obszarach szczególnie narażonych na ból i stany zapalne. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia rehabilitacyjne, jak również asany z jogi i ćwiczenia z Pilatesu.

Docia w ciazy

 

AKTYWNA W CIĄŻY

To zajęcia dla pań spodziewających się potomstwa, które ukończyły 12 tydzień ciąży, które nie mają przeciwskazań do ćwiczenia w ciąży.

Korzyści z udziału w zajęciach:

-poprawa pracy układu krążenia i oddechowego,

– wzrost przemiany materii,

– niższy przyrost masy ciała (mniejsze ryzyko otyłości)

– lepsze samopoczucie,

– większa świadomość własnego ciała,

– wzmocnienie mięśni nóg oraz pośladków, co będzie przydatne podczas porodu,

– ćwiczenie w niezwykłej atmosferze z innymi ciężarnymi.

PREGNICIOUS PROGRAM promuje zdrowy styl życia, świadome macierzyństwo i pozytywne nastawienie kobiet do własnego ciała. Pregnicious, to połączenie słów „pregnant” i „delicious” czyli pyszny, doskonały, wyśmienity, zachwycający, w ciąży.

Wszystkie informacje, zalecenia, zasady, w tym plany treningowe i ćwiczenia przetestowała na sobie autorka programu, dr Edyta Litwiniuk, nie odchudzając się, nie katując na treningach – tylko zdrowo się odżywiając i bardzo rozsądnie ćwicząc. Program obejmuje zestawy ćwiczeń wzmacniających głównie uda, pośladki oraz mięśnie rąk. Ćwiczenia ciężarne wykonują w swoim tempie, w czasie określonym przez instruktora. Na zajęcia zapraszamy od początku II trymestru, czas do kiedy będzie Pani ćwiczyć zostanie ustalony wspólnie z instruktorką.

ZAJĘCIA DLA MAM Z DZIEĆMI

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich chętnych z dziećmi samodzielnie trzymającymi główkę.

Pregnicious, to połączenie słów „pregnant” i „delicious” czyli pyszny, doskonały, wyśmienity, zachwycający, w ciąży.

Zajęcia przygotowane specjalnie z myślą o kobietach które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem.  Na zajęcia zapraszam mamy z dziećmi do 2 roku życia. Obawiasz się, że Twoje dziecko będzie niegrzeczne? Nie martw się, każda z osób będących na zajęciach jest matką i rozumie, że czasem maluszek może mieć gorszy dzień.

Staram się urozmaicać treningi – wykonujemy ćwiczenia wzmacniające  i uelastyczniające mięśnie. Narzucam tempo, a do niektórych ćwiczeń wykorzystujemy ciężar… swojej pociechy, co pozwala nam pozbyć się zbędnych kilogramów a także poprawić kondycję.